8. okt. 2012

Residencia Son Floriana Cala Bona Mallorca

Jeg kan ikke mindes at have været mere
romantisk og smukt sted til indtagelse af et festmåltid
&
mere lækker mad skal man lede længe efter!










Kan næsten ikke vente på at sende dem en besked
om at de er landet på bloggen. 
Her kommer vi igen - om vi så bor langt derfra
så skal vi ikke til Mallorca uden at være på et besøg her. 
5 smukke velsmagende retter incl. vin & kaffe = 90E.
*****
Kære Lizancos og Co. 
I gjorde vores særlige aften, ekstra særlig! 

Stor TAK fra os!
:-) Dorthe

En dejlig aften til dig kære læser!

60 kommentarer:

  1. Det var da et vidunderligt sted - sikke nogle skønne billeder. Og en anbefaling på denne måde giver forhåbentlig Lizancos og Co. mange nye gæster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Madame. Jeg er normalt ikke til reklame på bloggen, men dette indlæg måtte vises!
      Håber Lizancos og Co. får det at bestille som giver dem glæde og overlevelse.

      :-) Dorthe

      Slet
  2. Sikke et smukt sted der gad jeg også godt indtage maden Tak for tippet *KNUS*

    SvarSlet
    Svar


    1. Det var en en meget smuk oplevelse på mange planer, Gitte - velbekomme!

      :-) Dorthe

      Slet
  3. Ahh ja, der drømmer jeg mig straks hen, for der er da bare fantastisk hyggeligt og smukt! Jeg bliver meget fristet til en ferie der snart igen af alle dine skønne ferieminder, Dorthe ;-)
    Rigtig god aften,
    Kh Rose :-)

    SvarSlet
    Svar

    1. Jeg drømmer med:-) Det er sådan et smukt sted. Håber du kommer afsted, Rose, og det glæder mig at mine billeder laver gode drømme!

      Ha' en SMUK tirsdag!
      Kh Dorthe :-)

      Slet
  4. Der ser skønt ud! Og pudsigt nok så boede vi (vist) meget tæt på den restaurant i Cala Bona. Vi gik forbi der men nåede ikke derind - det skulle vi have gjort kan jeg se .) Det ser lækkert ud!

    SvarSlet
    Svar

    1. Håber du kommer der en anden gang, Anette. Det var en STOR oplevelse.
      Jeg vil gerne leve på meget flad fod og længe, for at kommer der igen:-)

      :-) Dorthe

      Slet
  5. Åh, så fint det såg ut där! Och fint upplagd mat också och vackra bilder!
    Det verkar som om ni firat något speciellt där, kanske bröllopsdag,
    i så fall säger jag stort Grattis till er!
    Kram Pia

    SvarSlet
    Svar

    1. Tusind tak Pia. Det var noget i den retning;-)
      Kram Dorthe

      Slet
  6. Wow, wonderful place for holidays, great photos, Dorthe!

    SvarSlet
  7. Een prachtige plek waar je prima foto's hebt kunnen maken, het sfeertje komt zeer goed over en het eten ziet er heerlijk uit....het is genieten van al dit moois.

    groetjes, Joop

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you for your very kind comments, Joop.
      It made ​​me really happy!

      Have a nice day!

      Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke opmerkingen, Joop.
      Het maakte me echt blij!

      Een mooie dag verder

      groetjes, Dorthe


      Slet
  8. Kommer ikke så meget på de egne, men det ser rigtig hyggeligt ud, skal helt sikkert prøves hvis jeg skulle komme til Cala Bona:-)

    SvarSlet
    Svar

    1. Jeg ville også have svært ved at løsrive mig fra den egn du bo i, Lene;-)
      Men denne restaurant er virkelig et besøg værd.

      :-) Dorthe

      Slet
  9. Kære Dorthe, det ser vel nok lækkert ud, og så fint anrettet.
    Rummene er hyggelige med planter, og lys, -jo jeg forstår det har været en speciel oplevelse.
    Jeg håber for jer, I kommer tilbage engang, igen :-)
    Kærlig hilsen
    Dorthe

    SvarSlet
    Svar

    1. Kære Dorthe, det var en meget dejlig oplevelse.
      Tak for dine gode ønsker for os!
      Kærlig hilsen
      Dorthe

      Slet
  10. Fantastisk hyggeligt ser dit sted ud, kan godt forstå du er begejstret , tak fordi du deler din glæde end os andre ,Kommer
    Vi på disse kanter må vi der ind og spise ,,,

    SvarSlet
    Svar

    1. Det glæder mig meget at at dele glæder, Jonna ;-)
      Håber du får sådan en oplevelse!

      :-) Dorthe

      Slet
  11. Um restaurante bem aconchegante, coisa que aprecio muito. Ótima série mostrando os diversos pontos do local. Gostei muito.

    SvarSlet
    Svar
    1. Obrigado a ambos visita e comentário, Marina!

      :-) Dorthe

      Slet
  12. Ja, skal jeg noen gang til Cala Bona, så skal jeg også besøke denne nydelige restauranten! ; )
    Takk for at du deler Dorthe! Klem til deg : )

    SvarSlet
    Svar

    1. Håber du får den mulighed, Anita!
      Velbekomme! Også klem til dig.

      :-) Dorthe

      Slet
  13. Flotte bilder fra en nydelig restaurant!
    Tror jeg ville stortrives der!
    Takk for du deler.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mette

    SvarSlet
    Svar

    1. Tusind tak, Mette.
      Stortrives var også hvad jeg gjorde:-)
      Velbekomme.
      Håber også din uge bliver fin!

      :-) Dorthe

      Slet
  14. Hvor er det stemnings fuldt :)

    SvarSlet
    Svar

    1. Ja, ikke! - og ens sanser blev meget vågne, Losarinas mor!

      :-) Dorthe

      Slet
  15. Beautiful pictures Dorthe, the food looks delicious.
    I do it a little easier to respond, so I comment a little later, or maybe not even respond.
    Greetings Irma

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot, Irma. I do understand you! OK!

      Greetings,Dorthe

      Slet
  16. Der ville jeg også gerne spise, der er meget smukt, kan godt forstå at du vil tilbage..En god aften til dig..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke;-) Jeg håber du får den mulighed engang, Annemarie!
      Ønsker dig en dejlig torsdag;-D

      :-) Dorthe

      Slet
  17. Lovely shots and great looking food! What lovely flowering plants growing on the building!

    SvarSlet
    Svar

    1. Thank you - There was beautiful and the food was very delicious.The Spanish charm of the restaurant with open air and many beautiful flowers, so special.
      Thanks for visiting, Sandra!

      :-) Dorthe

      Slet
  18. What a wonderful place, to take a meal. Marvelous photos from this romantic restaurant.
    Best regards, Synnöve

    SvarSlet
    Svar

    1. Thanks a million, Synnove. You spoil me with kind words always, I enjoy your comments! There was breathtaking beautiful in the restaurant!

      Best regards, Dorthe

      Slet
  19. Stedet ser helt fantastisk ut.
    Opplevelsene dine må være helt magiske.
    Ha fortsatt en vidunderlig forlengelse av sommeren og alt den byr på.
    Takk for din kommentar som varmer og gleder meg!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så vidunderligt,Jorunn.
      Ganske magisk som du siger!
      Tusind tak og i lige måde - vi venter frost allerede en af dagene,
      så nu må vi nyde den årstid!
      Dine kommentarer glæder også mig! Skønt at dele i blogland!
      Klem fra Dorthe

      Slet
  20. Absolutely beautiful photos! This restaurant looks so warm and inviting. Greetings from Montreal, Canada.

    SvarSlet
    Svar

    1. Thanks a lot, Linda!
      Exactly how i saw it!
      I enjoyed having guests from Canada.

      Greetings from Denmark
      :-) Dorthe


      Slet
  21. Hvor smukt,stemningen kan mærkes helt på min side af skærmen:)
    Smukke,smukke billeder som altid..
    Jeg elsker Mallorca,har bestilt til næste år:) og vil bruge vinteren til at lære mere om den smukke ø.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar

    1. Hvor dejligt at du kiggede indenfor og kunne mærke stemningen
      og skønheden, Elfepige! Vi har samme lidenskab hvad Mallorca angår.
      Hvor dejligt for jer at I har bestilt.Der er ikke noget som at
      have lang tid til at glæde sig i. God vinter-hygge med læsning om øen!

      Knus & :-) Dorthe



      Slet
  22. Smukke billeder fra en smuk oe og sikke et maaltid, det ser meget laekkert ud.

    mange hilsner fra
    Dorte

    SvarSlet
    Svar

    1. Mange tak, Dorte. Det var et skønt sted og måltid!
      Tak for besøget!

      :-) Dorthe

      Slet
  23. Åh der ser det deilig ut, heldige dere! :-)

    SvarSlet
    Svar

    1. Det var skønt, Leonora og jeg følte mig også som en dronning;-)

      :-) Dorthe

      Slet
  24. Ahh, it looks gorgeous - good food for the belly and the eyes :)

    SvarSlet
    Svar

    1. Thank you for visiting and welcome to my blog!
      I'm really glad you found me, I just looked a little
      at your blog and I am already looking forward very much to visit you again!

      Yes there was pleasure in many ways in this experience!

      :-) Dorthe

      Slet
  25. Dejlige stemnings billeder.
    Hvor er der smukt og hyggeligt.
    Tak for rundvisningen.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet
    Svar

    1. Tak skal du have, Landbohaven!
      Det var der.
      Du er altid velkommen - dejligt at få besøg!

      Ønsker dig en fin torsdag.
      :-) Dorthe

      Slet
  26. Åhhhh for et sjarmerende sted!!! :) Tusen takk for alle de hyggelige meldingene du legger igjen på min blogg Dorthe - de settes meget stor pris på! :)

    Ha en flott aften!

    //Beate

    SvarSlet
    Svar

    1. Det var SÅ charmerende, Beate!
      Det er gensidigt.
      Skønt at dele i blogland!

      Tak - også til dig!
      :-) Dorthe

      Slet
  27. truly this is a very nice place and the food
    seems to be delicious !
    beautiful shots

    SvarSlet
    Svar

    1. Exactly how it was - Thanks a lot, Marty!

      :-) Dorthe

      Slet
  28. Wow, sier nå jeg! Etter 10 dager i Spania har vi ikke opplevd noe som engang kommer nær denne matopplevelsen. Vi har kanskje ikke funnet de rette stedene. Etter å ha sett mange flotte Mallorcabilder i det siste, har jeg virkelig fått lyst til å besøke øya!

    Fortsatt god uke!

    Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var SKØNT Irene - og absolut også den bedste madoplevelse vi havde!
      Tror man skal søge noget væk fra de mest "turistede" steder.
      Tak - jeg kan varmt anbefale Mallorca. Vi er meget begejstrede!

      Velkommen hjem og jeg glæder mig til at se flere af dine mester-skud!

      Også fortsat en god uge til dig!
      :-) Dorthe

      Slet