22. sep. 2012

Cala Millor Mallorca

Efter dejlige uger på Mallora,
hvor kroppen blev tanket op af varme og fik nye kræfter
og sindet frydede sig over større bevægelsesfrihed
er jeg atter retur i DK 
og glæder mig meget til at kigge rundt i blogland!
Over  Puerto Pollensa bugten og med Cala San Vicente bugten bagerst.
 Luxus at have hjælp til alt det praktiske
Morgenlys på stranden
Cala Millor stranden set fra 6 sal. 
 Vi havde både sol og regn - det passede mig fint. Det er varmen der er min VEN!  
Cala Millor aften - kamera uden stativ men på en mur. 

*****
Jeg har savnet blogland meget  
havde håbet jeg kunne blogge på turen
det lod sig desværre ikke gøre :-(
*******
Tror ikke I slipper for nogle 
indlæg om denne smukke ø i den kommende tid.

Rigtig god weekend
:-) Dorthe

66 kommentarer:

  1. Hello Dorthe

    Good photo's from a nice place.

    Greetings, Joop

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Joop! - It was a lovely holiday!

      Greetings, Dorthe

      Slet
  2. Hvor lyder det dejligt, at du har tilbragt uger på Mallorca, mens vi haft køligt efterårsvejr i Danmark. Sikke nogle skønne billeder du har taget!
    Rigtig god weekend, Dorthe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg har muligheden så NYDER jeg varmen for at oplade inden vinter!
      Tusind tak, jeg kunne næsten ikke stoppe der er SÅ smukt på Øen.

      Tak og i lige måde, Madame!
      :-) Dorthe

      Slet
  3. Blog została w domu i cierpliwie czekał na Twój powrót ze wspaniałej wycieczki. Piękne miejsce i zdjęcia. Pozdrawiam.
    Blog er hjemmet og tålmodigt ventede på din tilbagevenden fra en stor tur. Smukke sted og foto. Med venlig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dziękujemy zarówno za słodki komentarz i wizyta tutaj.
      Miło bloga ponownie, Giga!
      Mieliśmy wspaniałą wycieczkę i nie będzie wiele postów ze zdjęciami z podróży

      :-) Dorthe

      Slet
  4. Wonderful photos from your vacation of Mallorca. Your first shot is awesome !!!
    I wish you a nice and sunny weekend, Dorthe. Hugs, Synnöve

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Synnöve - some times you are lucky with the weather and the angles from the plane.
      I also wish you a nice weekend!

      Hugs & :-)
      Dorthe

      Slet
  5. Ja jeg får jo helt hjemve af at se dine skønne snapshots.. Så dejligt.. Elsker mallorca..
    nåede ikke at komme sydpå i år - men næste år.. Må jeg spørge til om hotel var godt og hvem i rejste med?
    KH Iben

    SvarSlet
    Svar
    1. Herligt at du kan lide siden :-) Ønsker dig en fin tur næste år.
      Da jeg har arbejde mange år i rejsebranchen, laver jeg selv rejserne og booker det hele individuelt.
      Hotellet i Cala Millor var ikke noget at skrive om, så det vil jeg afholde mig fra.
      MEN jeg anbefaler at man sætter sig grundigt ind i hvad der er vigtigst for en, på rejsen og så forsøger at få så mange ønsker opfyldt som muligt indenfor ens økonomiske ramme.
      Cala Millor har den lækreste strand, meeeeen den er også ret populær = FYLDT :-(
      Så næste år siger vi Puerto Pollesa, der er knap så overfyldt og stadig med skønt badevand og en masse kultur at se i omegnen.
      Laaaangt svar, håber du kan bruge det - ønsker dig glæde ved at drømme om turen - jeg er begyndt at drømme allerede:-)

      God lørdag aften.
      :-) Dorthe

      Slet
  6. Dejlige billeder Dorthe og velkommen hjem til Dannevang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Bettina! Herligt at blogge igen.

      :-) Dorthe

      Slet
  7. Beautiful pictures of Dorthe holiday in Majorca.
    The first and last picture I love.
    Greetings Irma

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Irma.
      I'm trying to learn new things all the time.
      I am also happy that the evening image succeeded.

      Greetings
      Dorthe

      Slet
  8. Hei Dorthe og velkommen tilbake fra ferie :-) Ser ut som du har hatt gode dager i varmen ! Takk for hyggelige ord:-) Hilsn Liva

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Liva! Jeg N-Ø-D varmen!
      Du laver lækre indlæg, jeg godt kan lide!

      :-) Dorthe

      Slet
  9. For noen herlige bilder! Blir jo helt syk etter sol og varme .... men heldigvis er det snart bare en uke igjen til jeg skal ut og reise.

    God helg .... Ireneklem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Irene. Det glæder mig at du skal på rejse!
      Ønsker dig en SKØN ferie.

      Også god weekend til dig.
      :-) Dorthe

      Slet
  10. Hvor skønne billeder Dorthe - fantastisk lys, håber at I havde en god ferie? Tillad mig lige at rette dig, luftbilledet er fra "min" by Puerto Pollensa og med Cala San Vicente bugten bagerst :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Lene!! Herligt at du klart kan se det - jeg var i tvivl. Jeg har rettet teksten allerede. Så nu har du både en strand og en by, Lene :-))))

      Og skulle du kende til et hotel lige ned til vandet i din by, der ikke er stort og som er til at betale, er jeg meget interesseret i at høre om det!!!(der drømmes om næste sensommer)

      TAK for skønne tips der gjorde vores tur endnu dejligere!!!
      God weekend
      :-) Dorthe

      Slet
  11. Åh det ser jo så deilig ut! Så godt med litt varme, ja da har du nok toppladede batterier for vinteren :-) Vakre bilder du har her, og vi ser da gjerne flere :-) Kos deg med helgen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så skønt med opladning inden vinteren og på så SMUKT et sted! Dejligt du gerne vil se flere billede, Leonora! Tror heller ikke jeg kan lade være med at sætte flere på!

      Også hyggelig weekend til dig!
      :-) Dorthe

      Slet
  12. Hej Dorthe.
    Velkommen hjem - og sikke nogle skønne fotos fra Mallorca.
    Glæder mig til at se mange flere :)
    Hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona

      Tusind tak - dejligt du følger med og vil se billeder!

      God weekend - jeg glæder mig sådan til "at komme rundt" hos jer alle!
      :-) Dorthe

      Slet
  13. Hvor dejligt med en sensommertur til den skønne ø..
    Velkommen hjem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig skønt - TAK, Inge!

      :-) Dorthe

      Slet
  14. I didn't know that Mallorca was so beautiful. Great shot from the plane.

    Greetings,
    Filip

    SvarSlet
    Svar
    1. There is great beauty in Mallorca and I will put several posts on the blog as inspiration for any visit to the island.
      Thanks for visiting.

      :-) Dorthe

      Slet
  15. Så fint å ha deg tilbake i bloggverden Dorthe! Vakre bilder du deler med oss!
    Gleder meg til flere bilder fra Mallorca! : )

    Ønsker deg en deilig søndag! Klem til deg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for varm velkomst, Anita! Jeg har også savnet at blogge!
      Dejlig du kigger med! Tak for atter en sød kommentar der glæder mig!

      Ønsker dig en fin uge!
      :-) Dorthe

      Slet
  16. Så herlige bilder, har savnet deg her i bloggland..velkommen hjem!:):)Klemmer fra Else Britt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Else Britt!! Herligt at være i blog-land igen.
      Har endnu ikke nået at besøge dig efter rejsen.
      Glæder mig til det!

      :-) Dorthe

      Slet
  17. Skønt at se billeder fra det varme Spanien, glæder mig tilst se flere billeder, du er så fantastisk til at fange de fine detaljer ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for sådan en dejlig kommentar - herligt at have nogen at dele med.

      :-) Dorthe

      Slet
  18. Skønne billeder! Jeg har lige været i Cala Milor for 2 uger siden. Dvs vi boede i nabobyen Cala Bona men var i Cala Milor et par gange. Der ER skønt på Mallorca :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anette! Vi kan ikke blive uenige; der er SKØNT på Mallorca.

      :-) Dorthe

      Slet
  19. Hej Dorthe
    Jeg var spændt på hvor du havde opholdt dig de senere uger :) Mallorca, hvor vidunderlige stemninger du har taget med hjem!
    Jeg er vild med den ø og var der selv i 2008 - cala d'or var også et smukt sted.
    Skønt du lige førte mig lidt tilbage i minderne med dine dejlige billeder. Glæder mig meget til følgetonen :-)
    Kh
    Rose

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rose!

      Herligt at du får dejlige minder frem! Cala D'or er også en af mine favoritter.
      Denne gang kom vi der ikke, men jeg har fundet mange andre skønne viger/steder og lægger billeder ud i takt med at det er muligt for mig;-)

      KH & :-) Dorthe

      Slet
  20. Det gør skam ikke spor - velkommen hjem. Der ser skønt ud! Dejlige fotos som altid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for velkomst og for hilsen, Deborah. Mangler at besøge dig, glæder mig allerede!
      Men jeg er lidt langsom pt. så tålmodighed er en dyd ;-)

      :-) Dorthe

      Slet
  21. Lovely pictures Dorthe, you had beautiful holidays!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot, Carl. Yes, it was so nice!!

      :-) Dorthe

      Slet
  22. A very beautiful island indeed, must have been a wonderful time away!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks for visiting - it was a wonderful trip, Pieces of Sunshine!

      Have a nice weekend soon.
      :-) Dorthe

      Slet
  23. It is a pleasure to visit your blog as much as
    by the quality and pleasure.

    SvarSlet
  24. Que bela sequência de imagens.
    O detalhe do vermelho na primeira foto ficou fantástico.

    SvarSlet
    Svar
    1. Obrigado, Marina sim a cauda do avião na primeira imagem emerge;-)

      Have a nice weekend soon.
      :-) Dorthe

      Slet
  25. Hej Dorthe och välkommen hem! :)
    Förstår att du haft en skön tid och jag tror att jag är lite avundsjuk på solen och värmen!
    Superhärligt varma och sköna bilder! Ser gärna fler.
    En gång på 70-talet var jag i Cala Major.

    Tack för din fina kommentar! Kram Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Pia!
      Det var aldeles skønt med sol og varme for både krop og sjæl!
      TAK - det glæder mig du er med på at se flere billeder.
      Jeg er lidt langsom i det lige pt. så der går lidt tid inden jeg når til det!
      Herligt at du genkalder dig øen!

      Jeg nyder at kigge hos dig.
      God weekend lige om lidt.
      :-) Dorthe

      Slet
  26. Kære Dorthe. Hold op nogle flotte billeder. Nu sidder man igen og drømmer sig væk. Hvor må det være dejligt sådan og komme væk og koble fra. Det ville da være dejligt med flere billeder derfra, så kom endelig med dem. De er meget meget smukke.

    Kh Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lise Lotte! - Jamen tusind tak,søde du! Det var vidunderligt at få benzin på motoren igen! Jeg er ydmyg overfor at du gider se flere billeder. Jeg er ikke pt. så hurtig, men jeg glæder mig meget til at lave flere indlæg om smukke stunder fra Mallorca.

      Ønsker dig godt havevejr og god weekend.
      KH Dorthe

      Slet
  27. Kære Dorthe, så skønne billeder fra Mallorca- og dejligt at høre ,det
    har gjort dig godt med en ferie i varmen. Jeg har aldrig været der selv, men ved fra
    mange ,at det er et smukt sted i verden.
    Glæder mig til nye billeder derfra!
    Kærlige hilsener,
    Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Dorthe, hvor herligt med sådan en dejlig varm kommentar. Tak for den!
      Jeg glæder mig til at vise flere billeder inden længe. Der er utroligt smukt
      på øen!

      Så også at du har haft skønne øjeblikke - dejligt for dig!
      Når desværre ikke alle de kommentarer jeg gerne ville pt.
      KH Dorthe

      Slet
  28. Velkommen hjem igen.
    Tak for de gode billeder. Hvor ser der dejlig ud.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak!! - Dejligt at komme hjem til søde læsere!
      Der er så smukt!

      Ønsker dig godt have-vejr og god weekend inden længe!
      :-) Dorthe

      Slet
  29. It sounds and looks like you had a wonderful trip and it is good to step right away from our computers sometimes. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. It was so lovely, thank you very much, Lindy! Yes a break from the computer is nice sometime!

      Have a nice weekend.
      :-) Dorthe

      Slet
  30. Simply gorgeous shots Dorthe ...beautiful indeed :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Welcome to the blog and thanks for your kind comment.
      Wishing you a lovely weekend.

      :-) Dorthe

      Slet
  31. Fantastiske bilder!
    Høres ut som du har hatt en flott ferie.
    Vil gjerne se flere bilder fra ferien din.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak,Mette! Det var så skønt med ferie i varmen inden vinter igen.
      Lyder dejligt at du er med på flere billeder derfra;-)

      Smuk weekend til dig!
      :-) Dorthe

      Slet
  32. I like very much the snd and the last one, very differente and beauty

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot, Tiago! Nice to see you again!

      :-) Dorthe

      Slet
  33. Heldige deg som har vært i varmere strøk! Er ikke mange ukene siden vi kom hjem fra Tyrkia, men høsten er kommet for fullt og hadde fint klart en uke til:) Kjempefine bilder Dorthe:)

    Fin fin mandag til deg

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Terese - det var SKØNT med varme og sol! Dejligt du også fik "tanket op" inden vinter! Her er det blevet rigtig efterår med regn og diset trist vejr, så er det rart med gode minder at varme sig på.Tusind tak!

      Ønsker dig en rigtig dejlig uge!
      :-) Dorthe

      Slet